kolmapäev, 6. veebruar 2019

AP: Dubai kõrbesafari

Tänaseks oli meil bookitud kõrbesafari ja kell 14:30 pidi auto järgi tulema. Seega jäi meil suht tobe aeg ärkamise ja safari vahele.

Peale pikka arutelu mida siis teha, otsustasin, et MINA igatahes kavatsen trenni teha. Me oleme kõik eelnevad reisid trenni asju edasi tagasi vedanud neid kordagi kasutamata. Seekord tahtsin olukorrast auga välja tulla ja pesta Eestis trenni asju sellepärast, et ma kasutasin neid mitte sellepärast, et neil on kohvris seismise tõttu rõve hais küljes :D Hanno minuga seda mõtet ei jaganud ja välistas igasuguse trenni tegemise täielikult.

Sõbrad juba ootasid mind hommikul treeningsaalis ja sörkisime koos 7 km. Siis sööma ja hotelli katusele bassu äärde kus abikaasa juba päris pikalt oma jumet oli tuuninud. Ei ta on ka tubli. Ma pole näinud, et ta eelnevate reiside ajal nii palju raamatut oleks lugenud kui siin.

Praadisime mõned tunnid, lugesime raamatut, sõime lõunat ja oligi aeg istuda lumivalgesse Toyota land cruiserisse mis meid hotelli ees ootas. Midagi pole teha... mulle väga väga meeldivad ilusad autod...ja ilusad mehed... nagu Hanno. Mjäu.

Võtsime peale veel 4 Indiast pärit safarihuvilist ja sõitsime ~40 min kõrbe poole. Siis oli kiire pissi- ja rehvipeatus. Rehvid lasti tühjemaks kuna nii on liiva sees parem sõita ( huvitav fakt minu jaoks).

Järgmised 30 min ma pakkusin meestele kõvasti nalja oma kiljumisega. Ikkagi ainuke naine autos ja ei suutnud kuidagi keelt hammaste taga hoida kui autojuht järsust liivaluitest sajaga alla paneb. Igatahes see oli üli lahe ja soovitan kõigile kes kunagi Dubaist ennast leiavad. Tegemist pole kaugeltki sellega, et sõidetakse üksteise järel tasa ja targu. Seal pannakse ikka mega hullu, risti rästi. Kus suurem mägi sinna poole sajaga gaasi. Pidi olema nädalaid kus iga päev on mõni auto üle katuse pannud või on kokku sõidetud. Väga ekstreemne ja kui meeldib selline asi siis kindlasti tasub proovida. Ma kirjutan nagu mingi ossiplika, aga tõesti äge oli.

Kokku kestis see trall 30-40 minutit ja siis sõitsime kõrbelaagrisse. Selliseid laagreid pidi olema kokku ~ 35 ja iga õhtu on igas laagris ~ 300 inimest. A lot ühesõnaga.

Laagris oli igasugu aktiviteete millest enamus oli juba kõrbesafari hinna sees. Kuna jõudsime põhimõtteliselt esimestena kohale siis pääsesime ka järjekordadest.

Esimeseks ohvriks valisime kaameli kelle otsa me kahekesi ronisime. Tugev loom ikka... Hanno mõttes just, et jaksas veel püsti tõusta peale seda. Kuna kaamelisõit oli tasuta siis muidugi polnud tegu pikemat sorti romantilise päikseloojangu tripiga vaid sõit kestis kokku max 2 minutit. Me oleme mõlemad kaameliga enne ka sõitnud ja nutma ei hakanud. Pealegi kõige lahedam selle juures on just kaameli püsti tõusmine ja istumine. Kiljusin jälle.

Peale kaamelisõitu panime end riidesse nagu kohalikud. Hanno on muidugi nii pikk ja suur võrreldes kohalikega, et ta nägi suht koomiline välja. Mina olin kaunis nagu alati.

Edasi läksime tegime mulle henna. Hanno kaalus ka algul, aga mõtles kiirelt ümber kui neid lillekesi ja tähekesi nägi mida naised teha lasid. Hiljem kuulis, et see püsib veel 7 päeva siis oli päris rõõmus, et ei pea peale puhkust koosolekul käed taskus istuma.

Edasiiii läksime vesipiipu tegema. Väga hea piip oli. Punkt :)

Õnneks oli meil ( loe: Hannol) nii palju taipu, et võtta soojad ja väga soojad riided kõrbesse kaasa ja umbes kella 18 ajal õhtul oli juba nii külm, et olime ära joonud 2 rummiga teed ja ennast kubujussiden riidesse pannud. Btw jah seal oli alkoholi.

Peale vesipiipu karjuti ruuporist APPETIZER. Sai paneeritud kana, miniwrapi ja falafelli. Falafel oli hea.

Siis hakkas show. 1 mees keerutas ennast põhimõtteliselt 10min ringiratast ja kõndis siis sirge seljaga lavalt minema. Muljetavaldav.

Seejärel tuleshow. See oli ka väga lahe :)

Seejärel pakuti õhtusööki. Väga väga hea söök ja väga hästi organiseeritud sellise suure hulga rahva teenindamine. Toiduks klassikaline beduiini toidulaud. Hummus, kapsas, kurk, riis, taimne karri, läätsed, lamba- ja kanaliha jms. Väga väga maitsev.

Peale õhtusööki oli show viimane osa milleks oli võluv belly dancer. Keha liikus ja värises tal kenasti ja 1 hetk haaras ka minu mehe endaga värisema. Hanno muidugi pöidlad pihus istus ja lootis ka, et ta osutuks väljavalituks. Ja kui sa midagi väga väga tahad ja soovid siis su unistus täitub. Nii juhtuski :)

Kõhutantsu lõpuga sai ka õhtu lõppenuks lugeda. Meie hullumeelne autojuht tuli meile järgi, kobisime autosse ja sõitsime hotelli.

Üli lahe päev ja täitsa kahju, et see läbi sai :) Homme siis viimane päev ja meil programm paigas. Äratus on igatahes varakult. Jooksma ei lähe.