teisipäev, 5. veebruar 2019

HP: Mis teha viitsid? Ehitaks saare. Paneks sinna peale miski paarkymmend hotelli, metroo, mõned pilvelõhkujad, akvaariumi, veepargi, ostukeskuse, nt 100 villat erarandadega jne. Ok.

Hommik algas sellega, et Annely ei tahtnud eriti üldse voodist üles tõusta. Kui aga osavalt jutu Starbucksi peale viisin, kuhu oleks potentsiaalselt kohe peale hommikusööki läinud, siis meelsus muutus võluväel. Sain ta ilusti kiirelt vannituppa ja seal edasi läks kõik juba libedalt.
Kuna olime eelmisel õhtul juba otsustanud, et läheme välja hommikust sööma, sest hotelli söögist juba kergelt öeldes kopp ees, siis  liikusime kiirelt metroo peale ja olimegi peatselt Jaapani söögikoht Yakitates tagasi (seesama koht, kus eelmisel õhtul õhtust sõime - jättis lihtsalt nii hea mulje). Seal tuli aga välja, et nad pakuvad ainult yhte valikut hommikusöögiks ja see oli loomulikult gluteeniga.

Lisan siinkohal veel yhe miinuse Dubaile: siin on gluteenivaba asi väga primitiivselt arenenud. Inimesed ei tea isegi misasi gluteen on. Rääkimata sellest, et teaksid kas toit sisaldab gluteeni või mitte. Ja seda on ilmselt patt loota, et oleks nt gluteenivabad alternatiivid saadaval asjadele :). Siiani on Annelyl kõik õnneks läinud siiski. Seega praeguseks oleme tuvastanud kokku 4 miinust.

Otsisin kiirelt foursquare'ist uue koha - miski 1km kaugusel - ja kõndisime sinna. Sama jama - kõik asjad gluteeniga. Edasi kõndisime juba nii 500m ainult ja maanudsime kohas nimega Denny's. Selline klassikaline Ameerika roadside diner tyypi kohake. Seal oli aga valik rikkalik ja rohkem edasi ei otsinud. Väga head toidud saime.

Kui söömise lõpteasime, oli kell märkamatult juba 12.30 saanud. Ja siis - STARBUCKs!!!!!! GRANDE cappuchino with ALMOND milk ja SUGAR-FREE caramel syrup. To die for!!!!!!!!!!!!!!
Pmst võiks nüüd päeva lõppenuks ja kordaläinuks lugeda. A ei.
Meil oli plaanis rannapäev ja seekord Palm Jumeirah's (tehissaar). Pidime minema Nikki beachile seal, millekohase soovituse saime hommikul hotellist. Trippisime metroo, trammi ja MONORAILIGA (tehissaarel liiklev yhe rööpaga metroo-laadne liikur).

Kohale jõudsime miski 2ks alles :).

Aga saar oli mega. Uskumatu, et selline asi on võimalik inimkätega valmis teha. Kohapeal selgus, et Nikki beach polegi sellel saarel. Mis seal ikka, läksime Nahini beachile.

Mis oli, nagu ilmselt kõik suht sellel saare, samuti mega. Puhas, ilus rand, hea teenindus. jne. Maksis ainult 150 dirhamit miinimumarve, ehk siis pmst midagi. Lugesime seal raamatut, võtsime mõned dringensid, käisime ujumas, võtsime päikest ja sõime lõunat. Sinna lähme neljapäeval kindlasti tagasi.

Homme meil kultuuriprogramm a neljapäeva plaanisime täielikult lebopäevaks. Kuna tegemist viimasega.
Edasi trippisime surmväsinutena gold&spice souk'ile. Et otsa mõned kingid kodustele. Ühed asjad meeldisid eriti. Nende asjade ühikuhinnaks nimetati meile 250 dirhamit/toode. Jõudsime kokkuleppele selliselt, et 3 toodet kokku 140 dirhami eest. Bisneks.
Siis olime veidi rohkem väsinud kui surmväsinud ja läksime hotelli. Room-service'iga kerge caesari salat ja supp ja kylm õlu. Õlu oli hea. Punkt.