esmaspäev, 4. veebruar 2019

HP: Dubai võlu ja valu

Oleme nüüdseks Dubais resideerunud juba 4 päeva ja ma pean tõdema, et aina rohkem ja rohkem hakkab meeldima. Nii palju meeldib lausa, et ma julgen praeguseks väita, et tegemist on parima puhkusekohaga eestlastele talvisel perioodil. Minu arust. Miks? lähedal - Helisingist kõigest 5,5-6h lend ja kohal. Ajavahe ainult 2h. Kliima ideaalilähedane - vihma haruarva, peamiselt sirab päike laias kaares, ainult õhtud võivad talvisel ajal veidi külmemad olla ja nõuavad kohati pusa, igatahes mulle meeldib et pole liialt palav ja samas on piisavalt, et terve päev rannas ujukatega ringi lasta. Ülimalt puhas riik - mitte kuskil pole prügi näha, metroo lõhnab lausa, suitsetajaid väga vähe ja seetõttu ei näe tänaval isegi mitte suitsukonisid. Kõrge elatustase - nagu Euroopa aga parem veel. Turvaline - väga turvaliselt tunneme end kui vb välja jätta see intsident vana Dubai turul. Meeletult erinevaid tegevus ja kohti mida vaadata. Ilusad rannad ja puhas vesi. Palju häid söögikohti. Ülimalt lihtne transpordisysteem. Selles plaanis päris tõsiselt ideaalne.

Mis negatiivne? Päris ausalt - meeletult kallis on siin suht kõik. Kui tahad ennast Dubais hästi tunda, siis tuleks raha kohvriga kaasa võtta. Väike näide: üks 0,33 Heineken - 12 EUR. igal pool pmst kust alkoholi saab. Aga kallid on ka teenused/atraktsioonid/toit jne. Vb riided on shopping festivali ajal suure alega mõistliku hinnaga ja Dubai outlet mallis.
Teine negatiivne aspekt on alkoholi kättesaadavus, mis on pehmelt öeldes nigel. Kui sa just ei taha koguaeg hotellis õhtust syya ja istuda, siis mujal linnas on üksikud restoranid kes alkoholi serveerivad. Täna nt nautisime õhtusööki jäätee ja mocktailiga.
Kolmas - turiste petetakse siiski. Ja kusjuures suht osavalt. Me oleme täheldanud seaduspära, mille kohaselt petavad eelkõige need tyybid, kes algselt ylimalt normaalsed/sõbralikud jne tunduvad. Ehk nad on palju kavalamad/intelligentsemad kui asiaadid nt ses osas.

All in all - kõiki aspekte arvesse võttes siiski parim puhkusekoht talvisel ajal Eesti inimene jaoks - minu arust.

Natuke eilsest siis ka.

Ärkasime. Hommikusöök. Ja kuna juhtus olema 1 kolest päevast aastas, mil veidike vihma sadas, siis otsustasime shoppama minna. Kasutasime selleks hotelli shuttle-bus teenust. Kohe saime aru, et viimast korda. Sest see buss võttis peale meie hotelli inimesi peale ka umbes 10st teisest hotellist ja seda kulus meil 20km läbimiseks ligi tund aega. Aga kohale me jõudsime.
Olles peauksest sisse astunud, silmasin ma koheselt yhte oma lemmikbrändi - Tommy Hilfigerit - ja olles näinud, et seal 75-90% allahindlused, leppisin Annelyga kokku, et kohtume miski tunni pärast ja astusin sinna sisse. Panin kollektiivi enda heaks tööle ja veetsin lõpuks seal poes ei rohkem ega vähem kui 2h. Sain igast vajalikke riideid. Annely nii produktiivne polnud. Kuigi ta oli ka ikka midagi leidnud. Igatahes läksime Iraani restosse lõunat sööma (see oli elamus omaette - istusime privaatses punkris kuhu teenindaja julges siseneda ainult pärast meiepoolset heakskiitu) ja puhkama. Edasi oli minul veel vaja jalanõusid ja lisaks soovisin ma ka Annelyle appi minna, sest ta ise ei suutnud lihtsalt. Vinguma hakkas ka. Et kuidas ta tahab ära ja siin poes pole midagi jne (nagu miski sama suur kaubanduskeskus nagu Ülemiste aga seal pole mitte midagi - reaalselt ka) ja tal on jalad väsinud juba ja ta tahab starbucksi jnejne - teate kyll - te kes te Annelyt tunnete. A ma armastan teda ikka. Ostsime siis talle veel yhe ilusa seeliku ja 3 särki jne. Ja mulle tossud. Mille me hiljem välja vahetasime, sest väikseks osutusid siiski.

Lõpuks sõitsime taksoga koju. Pesime ja panime endid ilusti riidesse ja sõitsime La Meri randa. Teel saime ka lüpsta ylimalt meeldiva, jutuka ja hästi inglise keelt kõneleva taksojuhi käest (sellest saime aru pärast kui tagasitee poole kiiremaks ja odavamaks osutus).

Ja siis jõudsime OSH restosse lõpuks. Mis oli mega aga millest Annely teile kirjutab eraldi postituses :).

Väike automärkus ka. Ma olen siin ära näinud ilmselt kõik luksautode margid mis olemas on. Neist puudus ei ole. Mõned pildid teile lambost, mclarenist ja ferrarist. Silmailuks.

Peale OSH restot olid aga meeled ülevad ja läksime läheduses asuvasse baari lukshotellis Dubai Marine Resort & Spa. Selles hotellis osutus olema terve 3 ööklubi, kõrvuti. Ja rahvast tundus neisse jaguvat. Rikast (!) rahvast. Tegime väiksed dringid, chillisime ja lõpuks taksoga koju ära. ja magama.