esmaspäev, 4. veebruar 2019

AP: OSH restoran

Niisiis OSH


Kõige paremad asjas maailmas juhtuvad täitsa ootamatult. Nagu mul juhtus Hanno...täna täpselt aasta ja 9 kuud tagasi. Niuks. Samamoodi juhtus meil eile täitsa planeerimata ja juhuslikult restoran OSH, mis leidis minu isiklikus restoranide edetabelis kena teise koha. 

Tulles takso pealt La Meris maha, küsisime suvaliselt turvamehelt kus saab süüa, juua õlut/ veini ja teha shishat. Kohti pidavalt olema isegi 4, aga turvamees soovitas kohta nimega OSH.




OSH restoran on esindatud ka Londonis ja OSH Dubai avati alles eelmisel aastal. Kõige suurem rõhk on pandud Usbekistani köögile, aga leiab ka aasia suunda. 

Koht ise nägi väga fancy välja. Mulle nii meeldivad kohad kus on absoluutselt kõige peale mõeldud. Alates taldrikutest ja nende asetusest lõpetades wc’s niiskete rätikute olemasoluga. Samuti oli teenindus väga väga hea. 


Meie teenindaja ise oli tumedanahaline meesterahvas, lohvakas valge T- särk ja selline lahe olemine. Tema võttis tellimust ja tõi lauda toidud. Kõige muu jaoks oli eraldi inimene. Oli inimene kes koristas mustad taldrikud, eraldi kes kõrvaldas tühjad klaasid ja küsis kas soovid juurde. Eraldi inimene kes tõi enne sööki uued toiduriistad ja eraldi muidugi vesipiibumees. 




Ma saan aru, et kõiki inimesi ei eruta restoranikülastus nii palju kui mind ja ma katsun lühidalt edasi anda seda. 

Eelroaks võtsime tomati- granaatõunasalati.




 Tundub lihtne, aga ulmeliselt hea. Pearoaks võtsime lambakarree ja sidrunheinaga lõhešašlõki. Lisandiks grillitud köögiviljad ja röstitud minikartulid. Lambakarree oli minu jaoks mega hea. Hanno meeles oli seal midagi valesti, aga ausalt ei tea mis. 




Lõhe oli supper. Sidrunheina oli kasutatud kui šašlõkivarrast. Üli mahlane. Grillitud köögiviljad... supper. Kartulid... tahtsid veidi soola. 




Digestif mida Hanno alati armastab peale head sööki võtta oli seekord Limoncello. Yum. Siis võtsime vesipiibu mis oli parim piip mida teinud olen. Veidi seedinud ja piibutanud tuli ka minu jaoks alati söögikorra highlight ehk magustoooooit. Paar nädalat tagasi külastasine T1 kaubanduskeskust kus avati ka Pavlova kohvik. Vandusin kohvikupidajale, et see on parim Pavlova mida söönud olen. Kui nüüd tagasi lähen sinna siis pean teda kurvastama. OSH Anna Pavlova läks Pavlova edetabelis juhtima. 








Ma olen nii pikalt kirjutanud lihtsalt ühest restoranist kus te käinud pole ja vabandust, et ma seda teen. Mõned asjad lihtsalt tekitavad minus rohkem emotsioone kui teised ja ma tahan seda jagada :) vähemalt teate, et kui näete Londonis või Dubais OSH restorani, siis mõtlete, et olete kuskilt kuulnud, et see on üli hea ja astute sisse. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

AP: Dubai kõrbesafari

Tänaseks oli meil bookitud kõrbesafari ja kell 14:30 pidi auto järgi tulema. Seega jäi meil suht tobe aeg ärkamise ja safari vahele.  Peal...